نحوه تغییر رمز ورود به نرم افزار آدوبی کانکت Adobe Connect

آموزش تصویری ✅ تغییر رمز ورود به نرم افزار آدوبی کانکت Adobe Connect

رمز ورود به حساب کاربری و پنل مدیریت سیستم نرم افزار آدوب کانکت موضوعی است که برای بسیاری حائز اهمیت قرار می گیرید. شاید شما بعد از مدتی بخواهید رمز خود را تغییر دهید. شاید قبلا حساب کاربری خود را برای شخصی ارسال کرده ایید که حال نیاز به تغییر آن باشد. حقیقتا همه ما با اینکه رمز عبور چیست آشنایی داریم، اما احتمالا درباره اینکه امنیت رمز عبور به چه میزان اهمیت دارد و چگونه می توانیم یک رمز عبور امن و مناسب داشته باشیم کمتر بدانیم، مخصوصا اگر سایت پر بازدیدی داشته باشید امنیت وب سرورتان بسیار مهم است، پس بهتر است رمز عبور مناسبی تهیه کنید، اما این که چگونه این کار را انجام دهید، ما در این مقاله راه های آسان اما کاربردی را برای انتخاب رمز عبور مناسب را خواهیم گفت.

اصلا نیازی نیست که برای جلوگیری از هک شدن رمز عبور بسیار پیچیده انتخاب کنید، ما به شما چند راه فوق العاده ایمن برای حفظ رمز عبورتان خواهیم گفت.

اکنون امنیت رمز عبور مهم تر از همیشه است، با سلام، ۱۲۳۴۵۶، iloveyou و password mypassword در میان رمزهای بیشتر استفاده می شود، کاربرانی که از چنین رمزهای در دسترس و ناامنی استفاده می کنند، حساب های شخصی خود را به شدت در معرض خطر جدی قرار می دهند.

چگونه نام کاربری خود را در نرم افزار آدوبی کانکت تغییر دهم ؟

برای تغییر رمز کاربری در سیستم آدوبی کانکت تفاوتی ندارد که شما دسترسی مدیریت داشته باشید یا دسترسی محدود در هر کدام از این حالت ها  می توانید رمز عبور خود را تغییر دهید. در ادامه همراه باشید تا با نحوه چگونگی تغییر رمز ورود آشنا شوید.

شماره ۱ – بعد از ورود به پنل حساب کاربری خود در سیستم آدوب کانکت به قسمت My Profile مراجعه کنید.

شماره ۲ – سپس در منو زیر بر روی گزینه Change My Password کلیک نمایید.

Old Password : رمز عبور فعلی یا قبلی
New Password : رمز عبور جدید
Retype Password : تکرار رمز عبور

آموزش تصویری ✅ تغییر رمز ورود به نرم افزار آدوبی کانکت Adobe Connect

آموزش

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.