دانلود نرم افزار Adobe Connect 10.6 Adobe Connect وبینار

شرایط، قوانین و مقررات خرید سرویس های آدوب آنلاین

نصب و راه اندازی – از زمان واریز وجه به مدت ۲۴  الی ۷۲ ساعت در روز های اداری غیر از ایام تعطیل و مناسبت ها  جهت نصب سرور اختصاصی، راه اندازی سامانه و تحویل آن نیاز است.

نگهداری از اطلاعات ضبط کلاس – سرویس گیرنده موظف است پس از ضبط کلاس های مجازی نسبت به دانلود رکوردها و تهیه نسخه پشتیبان برای خود اقدام نماید لذا درصورت بروز مشکلات سخت افزاری، نرم افزاری و … سرویس دهنده هیچگونه مسئولیتی در قبال حفظ آنها نخواهد داشت.

پرداخت صورت حساب دوره ای – ۷ روز قبل از موعد سر رسید صورتحساب ایجاد می گردد. چنانچه صورت حساب پرداخت نگردد بین ۲۴ الی ۷۲ ساعت اطلاعات سرویس حذف می گردد و سرویس دهنده هیچ گونه مسئولیتی در قبال نگهداری ندارد.

ارتقاء و تنزل – سرویس گیرنده در انتخاب سرویس می بایست متناسب با نیاز خود اقدام نماید، البته امکان ارتقاء سرویس با پرداخت مابه التفاوت تعرفه ها وجود دارد.

کیفیت و سرعت شبکه – پینگ تایم شبکه ایران از نقاط مختلف کشور در حدود ۱۰ الی ۱۰۰ میلی ثانیه می باشد و پینگ تایم شبکه از سرویس های مستقر در خارج از ایران در حدود ۹۰ الی ۳۵۰ میلی ثانیه می باشد که با توجه ظرفیت های زیرساختی شبکه داخل کشور ممکن است پینگ تایم در مواقعی به بیش از این مقادیر افزایش یابد. در این صورت سرویس دهنده نسبت به بررسی مسئله با توجه به مستندات ارائه شد از سوی سرویس گیرنده اقدام می نماید. لازم به توضیح است که رفع مشکلات موجود در شبکه ISP های مختلف خارج از اختیارات سرویس دهنده بوده و سرویس گیرنده می بایست شخصا به پیگیری و رفع آنها اقدام نماید.

سرویس ‌گیرنده متعهد می‌شود در استفاده از سرویس‌های ارائه شده، قوانین و مقررات جاری جمهوری اسلامی ایران را رعایت نماید. بدیهی است کلیه مسئولیت‌های ناشی از استفاده‌های غیرمجاز برعهده سرویس‌گیرنده خواهد بود.

بعد از عقد قرارداد و یا واریز هزینه، قرارداد قابلیت لغو ندارد مگر در مواردی که اختلالات جدی در ارائه سرویس پیش آمده باشد.

در زمان پرداخت وجه به مدت یک ماه چنانچه مشتری در خرید لایسنس ، نصب و راه اندازی نخواهد از سرویس استفاده کند. مبلغ به صورت ۷۰ درصد به خریدار پس داده می شود. بعد از این مدت چنانچه مشکل غیر قابل حل وجود داشت امکان عودت وجود دارد. درغیر این صورت مبلغ عودت داده نمی شود.

میزان پایداری (uptime) تضمین شده شبکه و سخت افزار سرور های ارائه شده در ماه، ۹۸% می باشد هر چند پایداری عمومی شبکه و سخت افزار سرویس ها بسیار بیشتر و نزدیک به ۱۰۰% در ماه می باشد. همچنین در صورت ناپایداری در سخت افزار و شبکه سرویس ها، به مدت دو برابر زمان down time ، به دوره ماهیانه سرویس افزوده می گردد.

مشخصات لازم شبکه و پورتهای باز مورد نیاز برای ورود و شرکت در وب کنفرانس ادوبی کانکت عبارتند از : ۸۰ ، ۱۹۳۵ و ۴۴۳ (Port) و داشتن حداقل سرعت اینترنت ۵۱۲ کیلوبیت بر ثانیه بصورت متقارن برای ارسال و دریافت اطلاعات (send+receive) الزامی است.

بدیهی است پس از پایان مدت قرارداد در صورت تمایل به ادامه همکاری، سرویس گیرنده می بایست با نرخ روز نسبت به پرداخت بهای سرویس ها اقدام نماید.

سرویس ‌گیرنده مسئول تمامی اطلاعات مبادله شده در وب کنفرانس و IP های تخصیص ‌یافته و اطلاعات موجود بر سرور(های) مورد اجاره بوده و سرویس‌دهنده هیچ‌گونه مسئولیتی در این رابطه نخواهد داشت.

جهت صدور فاکتور رسمی ۹% مالیات بر ارزش افزوده، مطابق قوانین اداره کل سازمان امور مالیاتی کشور به تعرفه ها اضافه می گردد.

نصب و راه اندازی سرور ، سامانه وب کنفرانس و… در طول دوره، یکبار رایگان است.

ارائه آموزشهای لازم ، نگهداری و پشتیبانی سامانه، از راه دور (Remote) صورت خواهد گرفت.

تعداد برگزاری دوره ها، جلسات و ساعات برگزاری کلاسهای مجازی به صورت نامحدود است.

ثبت کاربران در سامانه (سرور اختصاصی) نامحدود است و فقط تعداد کاربران همزمان آنلاین آن مطابق بسته دریافتی محاسبه می گردد.