امروز یک مطلب آموزشی را در مجموعه آدوب آنلاین (گیلارو ) بزرگترین پورتال آموزش تخصصی در رابطه با نرم افزار آدوبی کانکت در خدمت شما خواهیم بود. در این آموزش قصد داریم به شما نحوه ساخت حساب کاربری در آدوبی کانکت را برای شما توضیح دهیم در این آموزش شما می توانید بعد از تعریف حساب کاربری کاربر مورد نظر خودتان را به یک وبینار معرفی و همینطور سطح دسترسی دهید.
ویدیو آموزشی در انتهای مطلب موجود می باشد
آموزش تعریف حساب کاربری در آدوبی کانکت
۱ – بعد از ورود به پنل حساب کاربری ادمین بر روی Administration کلیک کنید.
۲ – بر روی تب Users and Groups کلیک نمایید
۳ – بر روی دکمه New User کلیک کنید.
۱ – اطلاعات مشخصات کاربر خود را وارد نمایید به طور مثال تصویر پایین
۲ – تیک های این قسمت را خاموش کنید.
۳ – بر روی دکمه Finish یا پایان کلیک نمایید.
آموزش امکان سطح دسترسی برای کاربران و مدرسان تعریف شده در سیستم
نکته * در صورتی که نمیدانید چطور یک کلاس تعریف کنید آموزش ایجاد یک کلاس آنلاین Meeting در ادوبی کانکت را مشاهده کنید
۱ – در قسمت پنل کاربری ادمین بر روی گزینه Meeting کلیک نمایید.
۲ – بر روی وبینار مورد نظر از قبل تعریف شده خود کلیک نمایید.
میتوانید برای تعریف یک وبینار بر روی گزینه New Meeting کلیک نمایید.
۱ – جهت ویرایش و مدیریت کاربران بر روی Edit Participants کلیک نمایید.
۲ – ار قسمت جستجو نام کاربر و مدرس خود را بنویسید
۳ – از لیست نتایج بر روی کاربر خود کلیک نمایید.
۴ – بعد از انتخاب کاربر مورد نظر دکمه Add یا اضافه را بزنید.
۵ – از صفحه سمت چپ کاربر مورد نظر به لیست افراد مجاز در وبینار شرکت کننده سمت راست اضافه شد.
۶ – در اینجا میتوانید مشخص کنید سطح دسترسی کاربران شما در چه حالتی باشد.
Participant = دانشجو و شرکت کنند
Presenter = ارادئه دهنده با دسترسی محدود
Host = دسترسی کامل | با امکان ( ضبط وبنیار – اخراج کاربران از گروه – مشاهده فایل های ویدیویی – و … )
Denied = عدم سطح دسترسی و غیر فعال
تاریخ انتشار: – ۱۴ فروردین ۹۶
به روز رسانی : ۲۴ مرداد ۹۹
امیدواریم این مطلب برای مشا مفید واقع شده باشد. در صورتی که مشکل و سوالی داشتید می توانید در قسمت نظرات بنویسید.