استفاده از وب سرویس آدوبی کانکت

استفاده از وب سرویس آدوبی کانکت ✅ دسترسی به API سیستم Adobe Connect

وب سرویس – آدوبی کانکت سیستم سمینار تحت وب را میتوان به جرات یکی از بزگرتین های صنعیت این حوزه نام برذ. شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد که چگونه می توان این سیستم را به سایت خود متصل کرد و چه امکاناتی دارد. در این مطلب میخواهیم به معرفی سیستم نرم افزاری آدوبی کانکت بپردازیم. در ادامه با ما همراه باشید تا این سیستم فوق العاده عالی را برای شما بیشتر معرفی کنیم.

توجه داشته باشید جهت استفاده از وب سرویس های آدوبی کانکت باید دسترسی Administration به سیستم داشته باشید. این قابلیت فقط بر روی پلن های اختصاصی فعال می باشد. چنانچه تا کنون سرویس اختصاصی تهیه نکرده اید می توانید از لیست قیمت پلن ها سرویس اختصاصی خود را سفارش دهید.

وب سرویس آدوبی کانکت چه امکاناتی دارد ؟

وب سرویس آدوبی کانکت چه امکاناتی دارد ؟

از وب سرویس آدوبی کانکت می توان حساب کاربری کاربران سایت را به پایگاه داده Database آدوبی کانکت متصل کنید. وهمینطور میتوان در ایجاد کلاس استفاده کرد به طوری که شما در کد نویسی میتوانید دستوراتی را بنویسید که یک کلاس را به کاربر مورد نظری که به عنوان مدرس شناخته می شود دسترسی بدهید تا کلاس به نام شخص مورد نظر ایجاد شود و همینطور سطح دسترسی را نسبت به هر کاربر از حالت های Host میزبان یا مدرس ، Presenter مدرس یا ارائه دهندهد وبینار ، Participant شرکت کننده یا دانش آموز و حتی Denied  مسدود سازی حساب کاربری کلاس آموزش را مشخص و تغییر دهید.

در وب سرویس میتوانید مدیریت کنید که ویدیو های ضبط شده وبینار را در لیست سایت خود نمایش دهید یا مشخص کنید که ویدیو های ضبط شده را چه کاربرانی بتوانند مشاهده کنند. و یا حتی مدیریت کنید بعد از چند روز ویدیو ضبط شده همراه با محتوا پاک شوند. این دسترسی می تواند مشاهده ویدیو فقط برای کاربران عضو میتینگ باشد یا به صورت عمومی نمایش دهد. این ساختار بسته به نوع مدیریت شما به سیستم دارد.

همچنین میتوانید مدیریت کنید چه کاربرانی در چه ساعتی میتوانند لینک ورود به وبینار را مشاهده کنند. در این مطلب عنواین کوتاه و کاربردی را ما مثال زدیم و این مثال ها تقریبا شاید ۱۰ درصد از امکانات وب سرویس آدوبی کانکت نباشند.

چطور میتوان به وب سرویس آدوبی کانکت دسترسی داشت ؟

برای داشتن دسترسی فقط کافی است به قسمت وب سرویس های نرم افزار آدوبی کانکت در وب سایت Adobe.com مراجعه کنید. برای راحتی شما ما لیستی از وب سرویس ها و مرکز وب سرویس های نرم افزار ادوبی کانکت را در زیر این مطلب برای شما آماده کرده ایم که می توانید مشاهده کنید. فقط باید متذکر شد که برای اتصال وب سرویس به وب سایت شما می بایست دسترسی شما به این وب سایت دسترسی Administration سیستم آدوبی کانکت باشد. تا بتوانید به وب سرویس متصل شوید.

لیست وب سرویس های ادوبی کانکت 

لینک اصلی وب سرویس آدوب کانکت مشاهده لینک

آشنایی با وب سرویس آدوب کانکت مشاهده لینک 

ایجاد وبینار در آدوب کانکت مشاهده لینک

مدیریت ورود کاربران به وبینار مشاهده لینک 

تنظیم مجدد ( Reset ) ورود از طریق PassCode مشاهده لینک 

دعوت شرکت کننده گان در وبینار مشاهده لینک 

پاک کردن کاربر از وبینار مشاهده لینک

تائید هویت کاربران خارجی مشاهده لینک

دانلود نتایج نظر سنجی در وبینار مشاهده لینک

محاسبه محتوای وبینار مشاهده لینک 

دسترسی به آرشیو وبینار ضبط شده مشاهده لینک 

آموزش

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.