آموزش امکانات و فعال سازی میکروفون نسخه وب مرورگر در آدوب کانکت

ادوب کانکت ✅ آموزش امکانات و فعال سازی میکروفون نسخه وب مرورگر در آدوب کانکت

میکروفون در مرورگر وب آدوب کانکت امکانی است برای ارائه دهنده وبنیار و همینطور برای کاربرانی که در کلاس مجازی آنلاین مجازی حضور دارند. در این آموزش قصد داریم تا با نحوه فعال کردن میکروفون در مرورگر وب برای مدرس و دیگر کاربران توضیح بدیم. در ادامه با ما همراه باشید تا با نحوه چگونگی این فرایند آشنا بشیم.

فعال سازی میکرون در نسخه تحت وب آدوبی کانکت 

شماره یک – زمانی که شما وارد صفحه مرورگر وب شده اید می توانید از ابزار های سیستم آدوبی کانکت استفاده کنید. در نوار ابزار بالایی صفحه میتینگ وبینار دکمه میکروفون را مشاهده می کنید با زدن بر روی این دکمه میتوانید میکروفون خود را روشن کنید. یا تنظیمات مربوط به میکروفون خود را توسط فلش رو به پایین کنار میکروفون مدیریت کنید.

ادوب کانکت ✅ آموزش امکانات و فعال سازی میکروفون نسخه وب مرورگر در آدوب کانکت

شماره دو – زمانی که بر روی میکروفون خود کلیک میکنید برای روشن شدن باید شکل میکروفون به رنگ سبز تغییر کند. توجه داشته باشید که زمان روشن کردن یک صفحه Pop Up از شما میخواهد تا دسترسی میکروفون را تایید کنید یا خیر. به همین خاطر بر روی دکمه Allow کلیک نمایید تا دسترسی میکروفون شما روشن شود.

شماره سه – بعد از فعال شدن بدون مشکل یک پنجره کوچک سبز رنگ به نشانه متصل شدن شما به میکروفن نمایش داده می شود که پیغام Microphone Connected را نمایش می دهد.

  • توجه در صورتی که میکروفون شما متصل نشده یا صدای اکو از میکروفون شما ارسال می شود. آموزش رفع مشکلات میکروفون را از اینجا مشاهده کنید.

ادوب کانکت ✅ آموزش امکانات و فعال سازی میکروفون نسخه وب مرورگر در آدوب کانکت

شماره چهار – با زدن فلش رو به پایین کنار میکروفون میتوانید تنظیمات صدا و میکروفون را مدیریت کنید.

شماره پنج – در این لیست آیتم های مورد نیاز را جهت آشنایی برای شما معرفی و توضیح خواهیم داد.

Mute – قطع صدا = زمانی که صحبت نمی کنید می توانید میکروفون خود را Mute کنید.

Adjust Volume – تنظیمات کم و زیاد کردن صدای میکروفون

Select Microphone – انتخاب میکروفون = در صورتی که سیستم شما چند ورودی میکروفون دارد میتوانید از این قسمت میکروفون مورد نظر خود را انتخاب کنید.

Disconnect Microphone – قطع کردن کامل میکروفون

Allow Participant To Use Microphone – فعال کردن میکروفون تمامی مشارکت کننده گان = با زدن بر روی این گزینه همه کاربران داخل کلاس میکرفون هایشان روشن می شود.

Single Speaker Mode – دسترسی دادن به یک میکروفون برای شنیدن یک نفر

Setting – تنظیمات بیشتر صدا که میتوانید این آموزش را از اینجا مشاهده کنید.

ادوب کانکت ✅ آموزش امکانات و فعال سازی میکروفون نسخه وب مرورگر در آدوب کانکت

امیدواریم این فرایند برای شما کاربردی واقع شده باشد. چنانچه نظر یا سوالی دارید در زیر این مطلب برای ما بنویسید. قطعا نظرات شما برای ما سودمند خواهد بود.

تولید محتوا : گیلارو 

جهت اجاره نرم افزار ادوبی کانکت جهت برگزاری وبینار می توانید از اینجا لیست قیمت پلن ها را مشاهده و از همکارن ما مشاوره بگیرید

آموزش

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.