ویدیو ✅ آموزش استفاده از برگزاری وبینار و استفاده از ابزار های ادوبی کانکت برای مدرس

آدوبی کانکت ✅ آموزش ویدیوی استفاده از نرم افزار آدوبی کانکت و ابزارها برای برگزار کننده

همانطور که میدانید نرم افزار ادوبی کانکت Adobe Connect یکی از پر قدرت ترین نرم افزار های برگزاری وبینار است. در این آموزش می خواهیم نحوه برگزاری وبینار توسط مدرس یا برگزار کننده را به شما نمایش دهیم. پیشنهاد می کنیم این ویدیو را تا انتها مشاهده کنید.

برای شما به دو صورت آموزش ویدیو آماده کردیم که در این آموزش ها هم از طریق مرورگر و هم از طریق نرم افزار میتوانید از ابزارهای سیستم آدوبی کانکت استفاده کنید. بنه به سلیقه شخصی هر فرد میتوان انتخاب کرد که در کدام از مدل پلت فرم برای برگزاری و مدیریت یک وبینار در سیستم آدوبی کانکت استفاده کرد.

آموزش ویژه مدرسین و برگزار کنندگان 

در این آموزش های ویدیویی شما به آسانی فرایند استفاده از ابزار های آدوبی کانکت را فرا خواهید گرفت چرا که میتوانید از این ابزار ها برای هر بهتر برگزار کردن وبینار استفاده کنید. به طور مثال شما میتوانید در عین واحد قالب برگزاری وبینار خود را مطابق میل و سلیقه شخصی خود پیکره بندی کنید. همچنین می توانید با استفاده از این آموزش فایل های خود را از قبلیل نرم اشتراک گذاری صفحه کامپیوتر شخصی و یا همینطور اشتراک گذاری یک تصویر به صورت PNG یا JPEG استفاده کنید از به اشتراک گذاری ویدیو و موسیقی با فرمت های MP4 و MP3 هم نباید قافل شد.

همچنین میتوانید در این آموزش فایل های دیگری را مثل پاورپوینت یا PDF اشتراک گذاری کنید. موضوع خیلی جالب را هم میتوان به ابزار Draw اختصاص داد. چرا که به وسیله این ابزار میتوانید روی تصویر فایل های PDF یا پاورپوینت و همچنین تصاویر خود خط کشی یا فرمول نویسی کنید. همچنین این قابلیت را خواهید داشت تا به کاربران دسترسی میکروفون و وب کم بدید.

به یکسری از نکته ها باید توجه داشت و آن هم این موضوع است که فونت فارسی به علت تحریم ها در نرم افزار ادوبی کانکت به درستی کار نمی کند. اما در مرورگر شما این مشکل را نخواهید داشت. گاهی اوقات مشکلاتی از قبیل نویز صدا را هم خواهید داشت که از طریق نرم افزار می توانید این مشکل را هم حل کنید. فقط کافی است که مراحل تنظیمات پیکره بندی میکروفون به نرم افزار ادوبی کانکت را انجام دهید که می توانید این آموزش را در اینجا مشاهده کنید.

تاریخ انتشار: ۲۰ بهمن ۹۷

به روز رسانی : ۲۴ مرداد ۹۹

 آموزش از طریق مرورگر HTML 5

 

 

 آموزش از طریق نرم افزار Application

آموزش

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.