نصب گواهی نامه SSL برای آدوبی کانکت

آدوبی کانکت ✅ نصب گواهینامه SSL در نرم افزار آدوبی کانکت | Adobe Connect SSL

گواهینامه SSL آدوبی کانکت ( Adobe Connect SSL ) امنیت به جز بالا بردن حفظ امنیت رد و بدل شدن اطلاعات بین سیستم مدرس و شرکت کننده باعث می شود. در مرورگر ها بیشتر امکانات برای شما فعال شود. اینکه ما از چه گواهینامه ی امنیتی برای سیستم ادوبی کانکت خود انتخاب کنید یک سوال است. که بیشتر برگزار کنندگان با آن دست و پنجه نرم می کنند. در ادامه توضیحی کامل از گواهی نامه اس اس ال به شما خواهیم داد تا بیشتر با این فرایند و سیستم آشنا شوید.

گواهینامه اس اس ال SSl Certificate چیست ؟

در دنیای وسیع اینترنت که روزانه اطلاعات زیادی بین کاربران و سرورها رد ‌و‌ بدل می‌شود، برای همه افراد مهم است که اطلاعات شخصی و محرمانه ایشان در دسترس هکرها قرار نگیرد. این نکته بسیار اهمیت دارد که حین خرید یا ثبت نام آنلاین در یک وب‌سایت با اطمینان ‌خاطر اطلاعاتی شامل رمز کارت‌ اعتباری، آدرس و کلمه عبور ایمیل و… را وارد کنند. با توجه این‌که امروزه عرضه بیشتر محصولات و خدمات به صورت غیرحضوری و از طریق وب‌سایت‌ها رواج یافته است، برخورداری از تمهیدات لازم جهت جلوگیری از بروز هرگونه جرم سایبری و هک‌شدن اطلاعات، برای کاربران حائز اهمیت است. با وجود HTTP در کنار آدرس نام دامنه در مرورگرها، ارتباط‌ کاربران با سرور پاسخگو به صورت متن بدون رمزنگاری یا اصطلاحا Plain Text خواهد بود. در این صورت احتمال شنود و سرقت اطلاعات توسط شخص سوم که اغلب هکرها و افراد سودجو هستند، بسیار بالا می‌رود. لذا جهت حفاظت از اطلاعات کاربران بر بستر اینترنت و انتقال آن بین کاربر و سرور به صورت امن، تهیه گواهی‌نامه SSL الزامی خواهد شد.

SSL مخفف Secure Socket Layer به معنای لایه امنیتی محافظت شده است که منجر به تبادل اطلاعات بین کاربر و سرور، به صورت کدگذاری (Encrypted) می‌شود و از سرقت اطلاعات در حین این ارتباطات جلوگیری می‌نماید. یکی از مشخصه‌های فعال بودن SSL بر روی یک سایت، مشاهده HTTPS در ابتدای آدرس سایت است. در HTTPS، حرف S برگرفته از Secure به معنای امن بودن ارتباط کاربران بر بستر اینترنت است. گواهی‌نامه SSL از طریق این پروتکل مسیر انتقال اطلاعات را امن کرده و از فاش شدن اطلاعات محرمانه کاربران جلوگیری می‌کند. با این امکان اطلاعات به صورت کدهای نامفهوم و بی‌معنی در دسترس دیگران قرار خواهد گرفت و امنیت آن‌ را تضمین می‌کند. مشخصه دیگر SSL قرار گرفتن قفل کنار آدرس وب‌سایت است که به منزله امنیت بیشتر وب‌سایت بوده و اعتماد کاربران را در زمان مشاهده وب‌سایت و خرید اینترنتی افزایش می‌دهد.اما بایستی بدانید در کنار دامنه امنیت ساب دامین ها هم اهمیت دارد.

آدوبی کانکت ✅ نصب گواهینامه SSL در نزم افزار آدوبی کانکت | Adobe Connect SSL

نصب گواهینامه SSl در آدوب کانکت 

همانطور که میدانید نرم افزار آدوبی کانکت از طریق دو حالت می تواند اجرا شود. از طریق مرورگر و از طریق نرم افزار. حال برای آنکه بیشتر قابلیت ها را در مرورگر داشته باشیم نیاز است تا بر روی مرورگر از پروتکل امن ۴۴۳ یا همان HTTPS استفاده کرد. برای این کار نیاز است تا در بین نرم افزار سروریس ادوبی کانکت و سرور یک درگاه و سیستمی این کار را برای ما انجام دهد. تا در شروع گواهینامه را شناسایی و ارتباط امن را برقرار کند. از این طریق بین درگاه HTTP و HTTPS باید رابطی وجود داشته باشد. برای این کار میتوانید از سیستم ها و نرم افزار های تحت ویندوز سروریس Proxy استفاده کنید. چنانچه توانایی چنین کاری را ندارید نصب و راه اندازی این پروسه را به همکاران ما بسپارید.

سفارش پیکره بندی گواهینامه SSL در آدوبی کانکت

تیم تولید محتوا گیلارو

آموزش

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.