دانلود ادوب کانکت 11

دانلود نرم افزار Adobe Connect 10.6 Adobe Connect وبینار

احتمالا همگی با بحث ویدیو کنفرانس آشنا هستید. موضوع این مطلب در رابطه با نرم افزار ادوب کانکت Adobe Connect 11 است. اما در سال‌های اخیر با توجه به بالارفتن سرعت ارتباطی کاربران خانگی و اداری. سیستم‌های ویدیو کنفرانس کم کمک جای خودشون رو به سامانه‌های وب کنفرانس (Web Conferencing) دادن . در وب کنفرانس دیگه نیازی به تجهیزات سخت افزاری گرون قیمت، پهنای باند بالا،

IP اختصاصی و محدودیت کاربران نیست. به همین دلیل وب کنفرانس در اکثر جلسات کاری،‌ سیمنارها،‌ آموزش‌های الکترونیک آنلاین و … Adobe Connect 11 قابل استفاده است.

حال با گذشت جندین سال شرکت ادوبی کانکت نسخه HTML را برای کاربران با ورژن ۱۱ که اخرین نسخه ادوبی کانکت است اماده کرد. به زودی این نسخه برای کاربران وب سایت ادوب آنلاین جهت دانلود آماده می شود

 

 نرم افزار ادوبی کانکت ۱۱

مشاهده لینک دانلود آدوب کانکت ۱۱

جهت مشاهده لینک اصلی از اینجا مراجعه کنید

 

آدوبی کانکت نرم افزاری تحت وب است که بر روی سرور نصب شده و با امکانات و ابزارهای خود،
کاربران را قادر می سازد تا کلاس های آموزشی و جلسات خصوصی و سمینارهای تحت وب ( وبینار ) برگزار کنند.

با این نرم افزار به راحتی می توان یک دانشگاه مجازی راه اندازی کرد . ( دانشگاه پیام نور و دانشگاه علوم پزشکی تهران از این سیستم استفاده می کنند ).

می توان نامحدود جلسات خصوصی برای سازمانها و شرکت ها فراهم کرد . تا مدیران و کارشناسان از هر جای دنیا فقط با استفاده از اینترنت با یکدیگر صحبت کرده و تصویر همدیگر را ببینند و محتوای قابل ارائه در جلسه مانند پاورپوینت را به اشتراک بگذارند.

Downloadمطالب

امکان ارسال دیدگاه وجود ندارد.